Իրականացվող ուսումնական նախագծեր
Ամանորյա ծես․ ուսումնական նախագիծ
Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն․ «Սանտայի նվերները»
Երկարացված օրվա աշխատակարգ․ երակարցված օրվա կազմակերպիչ՝ Ռոզա Մելիքյան
Բառուսուցման փաթեթ.docxСКАЧАТЬ
18 դեկտեմբեր, երկուշաբթի
09։00-09։15- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09։25 — 10։05 Տոնական օրացույցի օրվա առաջադրանքի, հանգստյան օրերի զրույց-քննարկում
10։10 -10։50 Ուրախ ռուսերեն
11։00 — 11։30 Մաթեմատիկա
Տասնյակ, 10 թիվը10-ից 20 թվերը, ուղիղ և հետ հաշվում, մինչև 20 թվերի համեմատում (մեծ-փոքր, հավասար-անհավասար գրանցում (=, ≠, >,<) նշանների միջոցով
11։30-11։50 Նախաճաշ
12։00-12։20 Ծանոթանում ենք «տոնածառ » բառին, կազմում ենք ո, ծ տառեորվ բառեր, հեգում և վանկատում ենք
12։25-12։45 Հովհաննես Թումանյանի «Առաջին ձյունը» ստեղծագործության խաղ-ուսուցում
12։55-13։35 Հեծանվավարություն
19 դեկտեմբեր, երեքշաբթի
09։00-09։15 Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09։20-10։05 Ուրախ անգլերեն
10։10-10։20 — Նախաճաշ
10։30-13։30- Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոն․ «Սանտայի նվերները»
20 դեկտեմբեր, չորեքշաբթի
09։00-09։15 Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09։20-09։55 Աշխատանք բառուսուցման փաթեթով
10։00-10։35 Ուրախ ռուսերեն
10։40-11։00 Նախաճաշ
11։05-11։30 Ամանորյա գլուխկոտրուկներ
11։35-11։55 Աշխատանք անհատական գործիքով. մուտքագրում ենք տոնածառ բառը, կազմում և մուտքագրում մեր սովորած տառերով բառեր, բառակապակցություններ
12։00-12։35 Շախմատ․ Նավակ, Փիղ, Զինվոր
12։50-13։35 Ամանորյա ծեսի նախապատրաստական աշխատանքներ
21 դեկտեմեբր, հինգշաբթի
09։00-09։15 Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09։20-10։05 Բանավոր համրանք 1-20-ը՝մեկական, զույգերով, հաշվում ենք 1-ով ավել, 1-ով պակաս առարկաները։ Գտնում բացակա թվերը թվային շարքի վրա։
10։05-11։00 Նախաճաշ
11։00-12։30 Ամանորի ծես
12։55-13։35 Սովորողի ընտրությամբ գործունեություն
22 դեկտեմբեր, ուրբաթ
09։00-09։15 Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
09։20-10։05 Ուրախ անգլերեն
10։05-10։20 Նախաճաշ
10։40-11։10 Քայլք Հյուսիսային դպրոց
11:20-12։00 Լողուսուցում փակ լողավազանում
12:20-12:40 Քայլք Հյուսիսային դպրոց
12։40-13։00 Ուսումնական ձմեռ նախագծի քննարում
13։00-13։35 Շաբաթվա ամփոփում զրույց-քննարկումով, դասասենյակի ուղղում