Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 1.2 դասարանի սովորողներ
Օրը՝ նոյեմբերի 9
Վայրը՝ խոհանոց-լաբորատորիա
Նախագծի նպատակն ու խնդիրները՝
Նախագծի ընթացքում սովորողների մոտ ձևավորել ինքնուրույնություն
Նախապատրաստվել կրթահամալիրի տոնին
Ստեղծագործական աշխատանք — Յուրաքանչյուր սովորող պատմում է թթվի բանջարեղեններից մեկի մասին։
Մաթեմատիկական-Կազմում ենք անհրաժեշտ բանջարեղենների ցանկ։ Բանջարեղեններն առանձնացնում ենք գույներով, ձևերով, համերով…
Մեդիատեխնոլոգիական հմտություններ-Paint նկարչական ծրագրով նկարում ենք թթվի բանջարեղենները:
Լեզվագործունեություն, կերպարների ստեղծում — Բանջարեղեններով ստեղծում ենք տարբեր կերպարներ և թթու դնելու ընթացքում թատրոն ենք խաղում: Սովորողները հորինում-խաղում են։
Սովորողներն ինքնուրույն լվանում են բոլոր բանջարեղենները, մաքրում կանաչին, կեղևազրկում սխտորը, տեղավորում տարրաների մեջ:
Ընտանեկան նախագծեր
- Սովորողները հարցազրույց են վերցնում տատիկներից
- Ի՞նչ ավանդույթներ, հիշողություններ ունեն թթու դնելու հետ կապված
Լուսաբանումը՝ դասարանական բլոգում։