Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 1․2 դասարանի սովորողներ, ծնողներ, դասավանդողներ
Օգտագործվող միջոցներ՝ ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ, նոթբուք, նեթբուք
Նպատակը՝ Սովորողների, նրանց ընտանիքների կրթահամալիրային գործունեության միջոցով ֆիզիկական և մեդիամիջավայրում հրապարակային դարձնել կրթահամալիրի գործունեությունը, պատմությունը, մանկավարժական մոտեցումները:
Դասարանական և ընտանեկան թեմաներ`
Մայրենի- Հորինում ենք տարբեր բանջարեղենային հեքիաթներ, նկարում ենք հեքիաթը:
Ծանոթություն- «Ես սեբաստացի եմ» -ամեն մեկը պատմում է, թե ինչպես է ընկալում այս արտահայտությունը:
Կանոնադրություն- Կազմում ենք կանոնադրություն, օրենքներ, որոնք չպետք է խախտի իսկական սեբաստացին:
Համեմատություն- Ինչպիսի՞նն են սեբաստացի ուսուցիչները, ինչո՞վ են տարբերվում մյուս ուսուցիչներից ։
Քննարկումներ
Թեմաներ`
- Ինչի՞ց է երևում, որ մենք սեբաստացի ենք:
- Ինչու՞ եմ սիրում կրթահամալիրը:
- Ի՞նչ կպատմեիր քո կրթահամալիրի մասին, եթե Սեբաստացուն հանդիպեիր:
- Ի՞նչ գիտի իմ շրջապատը Մխիթար Սեբաստացու մասին:
Մաթեմատիկա+տեխնոլոգիա- Թթվի ծեսի իրագործում:
Ծնողական համայնքի աջակցությամբ, օգնությամբ նախատատրաստվում ենք թթվի ծեսին:
- Ցուցակ ենք կազմում
- Հաշվարկներ ենք անում
- Բաղադրատոմսեր ենք հավաքագրում
- Խնդիրներ կազմում
- Գնումներ ենք կատարում
- Թթուդրիկի ծես ենք իրականացնում
Թթուդրիկի ծես
Սեբաստացու օրերն ամփոփվում են հարիսայի ծեսով։