Մասնակիցները՝ Հյուսիսային դպրոցի 1.1 և 1.2 դասարանի սովորողներ
Պատասխանատուներ՝ Սրբուհի Ներսիսյան, Մարի Միքայելյան, Սիրանույշ Պետրոսյան, Ռոզա Մելիքյան
Օրը՝ նոյեմբերի 3
Ժամը
Մեկնում՝ 10։00
Ժամանում՝ 14։00
Նպատակը՝ Զբոսանք անտառպարկում, նկարչական պլեների իրականացում, ազգային խաղերի կազմակերպում։
Խնդիրները՝
- Ձևավորել ճամփորդությունը պլանավորելու (նախագծելու) կարողություններ. ճամփորդության նպատակ, խնդիրներ, գործողությունների քայլաշար,
- Ձևավորել ճամփորդությանը նախապատրաստվելու կարողություններ
- Ձևավորել տեսածի մասին պատմելու, տեսածը ներկայացնելու ( վայրը նկարագրելու, ճամփորդության մասին սեփական վերաբերմունքն արտահայտելու) կարողություններ
Անհրաժեշտ պարագաներ՝
- Ուսապարկ
- Ախտահանող միջոցներ (ալկոգել, սպիրտ)
- Բրդուճներ
- Թաց և չոր անձեռոցիկներ
- Ջուր-ջրաման-թերմոս
- Տաք գլխարկ, տաք հագուստ
- Բուժական արկղիկ
- Գուաշ, թուղթ, վրձին, ջրաման
- Աղբի տոպրակ, մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցներ
Ճամփորդ սեբաստացին
- չի ուշանում
- չի տրտնջում
- չի հոգնում
- չի խուսափում դժվարություններից
- օգնում է ընկերոջը
- մաքուր է պահում շրջապատը
- կարգապահ է
- լուսաբանում է, պատմում, ներկայացնում
- իր հետ չի բերում գազավորված ըմպելիք, չիփսեր։
Սովորողների գործունեության նկարագրություն.
Նախապատրաստական փուլ
- Տեղեկություններ կարդալ անտառպարկի մասին
- Օգտվել առաջիկա եղանակի մասին պատմող տեղեկությունից
- Հավաքել ճամփորդական պայուսակ. ի՞նչ իրեր են անհրաժեշտ լինելու, ինչո՞ւ
- Անդրադառնալ խմբով ճամփորդելիս ընկերային պատասխանատվության նշանակության կարևորությանը
- Անդրադառնալ ճամփորդության կանոններին
- Անդրադառնալ առաջին օգնության տարրական կանոններին
Ընթացք
- զբոսնել, ուսումնասիրել միջավայրը՝ բուսականություն, լիճ
- լուսանկարել բնության տեսարաններ
- իրականացնել նկարչական պլեներ
- իրականացնել միջավայրի խնամք
Ամփոփում
- պատմել օրվա մասին՝ պահպանելով գործողությունների հաջորդականությունը
- նկարել դուր եկած տեսարանը
- հորինել պատմություն, վերնագրել, նկարել, կարդալ
- պատրաստել դասարանական ռադիոլուր