«Տիեզերք» ուսումնական նախագիծն ամենամյա է և իրականացվում է կրտսեր դպրոցի 1-3-րդ դասարաններում:
Մասնակիցներ՝ 1-ին դասարանի սովորողներ, ընտանեկան դպրոցներ
Տևողությունը` սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիս
Նպատակը՝ Շրջակա միջավայրի ճանաչողության միջոցով նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը:
Խնդիրները`
- Սովորողների աշխարհաճանաչողության զարգացում, իրեն և շրջակա աշխարհը ճանաչելու հմտությունների ձևավորում.
- Բնական, կենսական միջավայրի ուսումնասիրություն
- Տեսողական-պատկերային մտածողության զարգացում.
- Դիտումներ (դիտարկումներ) կատարելու հմտությունների ձևավորում.
- Առարկաները ըստ որևէ հատկության համեմատելու կարողության ձևավորում.
- Նույն հատկություն ունեցող առարկաների հավաքածու կազմելու կարողության ձևավորում.
- Ծանոթացում առարկաների տարածական առնչություններին՝ վերև-ներքև, առաջ-ետ, աջ-ձախ, բարձր-ցածր, մոտ-հեռու, ներս-դուրս, վրա-տակ, միջև-մեջտեղը
- ՏՀՏ միջոցներից օգտվելու հմտությունների ձևավորում.
- Շրջապատի նկատմամբ հոգատար վերաբերմունքի ձևավորում.
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում:
Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ
- Ղ. Աղայան․ Առավոտը գյուղում
- Հովհաննես Թումանյան. Լուսաբացին
- Աթաբեկ Խնկոյան․ Գիշեր
- Աթաբեկ Խնկոյան․ Լուսին
- Հանելուկներ, շուտասելուկներ
Նախագծի իրականացման ընթացքը
Լեզվագործունեություն և շրջակա աշխարհ
- Ուսումնասիրել երկինքը դիտումների միջոցով օրվա տարբեր ժամերին՝ տանը և դպրոցում:
- Պատմել երկնքի մասին. Ինչպիսի՞ն է երկինքը, երբ ցերեկ է: Ինչպիսի՞ն է երկինքը, երբ գիշեր է
- Ստեղծագործական աշխատանք․ հորինել հանելուկներ
Աշխատանք գրական ստեղծագործությունների հետ
- Ներկայացնել, բացատրել անհասկանալի բառերը
- Գրական ստեղծագործությունները յուրացնել խաղ-բեմականացման միջոցով
Կերպարվեստ, տեխնոլոգիա և մեդիատեխնոլոգիա
- Նկարել մեր տեսած երկինքը, իսկ որպես նախագծի ամփոփում՝ տիեզերքը: Աշխատել գուաշով և ջրաներկով:
- Հաջորդ քայլը համակարգչային Paint ծրագրով աշխատել: Յուրացնել հիմնական գործիքների ֆունկցիաները, կարողանալ պահպանել աշխատանքները համակարգչում:
- Նկարել Արև, Լուսին, գիշեր, ցերեկ։
- Դիտել ուսումնական մուլտֆիլմ աստղագիտության մասին:
Մաթեմատիկական գործունեություն
Էլեկտրոնային առաջադրանքներ առարկաների տարածական առնչությունների վերաբերյալ ( վերև-ներքև, առաջ-ետ, աջ-ձախ, բարձր-ցածր, մոտ-հեռու, ներս-դուրս, վրա-տակ, միջև-մեջտեղ, մեծ-փոքր):