«Ես» ուսումնական նախագիծը արտացոլված չէ կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցում, սակայն կրտսեր դպրոցում այն իրագործելի, սիրելի ու կարևոր նախագիծ է, քանի որ համընկնում է ուսումնական տարվա մեկնարկի, իսկ առաջին դասարանցիների համար՝ դպրոցամուտի հետ:
Տևողությունը՝ սեպտեմբեր ամիս
Միջավայրը՝ դասարան լաբորատորիա, բակ-պարտեզ, ընտանեկան դպրոցներ
Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 1-ին դասարանի սովորողներ, ընտանեկան դպրոցներ
Նպատակը՝ Սովորողների ինքնաճանաչման միջոցով նպաստել միջավայրի ադապտացմանը (յուրացմանը), անհրաժեշտ փոխհարաբերությունների (սովորող-սովորողներ, սովորող-ուսուցիչ) հաստատմանը՝ զարգացնելով սովորողների ինքնուրույնությունն ու ինքնասպասարկման հմտությունները: Ինչպես նաև, սովորողների ընտանիքներին ներգրավելով ուսումնական աշխատանքներում՝ դարձնել կրթական ծրագրի պատասխանատու:
Խնդիրները`
- Ադապտացում միջավայրին (միջավայրի յուրացում).
- Ինքնուրույնության դրսևորման զարգացում.
- Ինքնասպասարկման (անձնական հիգիենա) հմտություների զարգացում.
- Բանավոր խոսքի զարգացում (առանց սխալվելու վախի խոսելու, հանդես գալու հնարավորություն).
- Հաղորդակցական հմտությունների ձևավորում ու զարգացում.
- Երաժշտական ունակությունների դրսևորում, զարգացում.
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում.
- Մեդիագործիքների կիրառում
- Մաթեմատիկական հասկացությունների ձևավորում:
Անհրաժեշտ գործիքները՝ անհատական նեթբուք-նոթբուք, ձայնագրիչ, տեսախցիկ, համակարգչային ծրագրեր (Paint, Smart էլեկտրոնային գրատախտակ), թղթեր (գունավոր, տարբեր հաստության ու չափի), գուաշ, ջրաներկ, վրձին, կավ։
Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ
- «Բութ մատն ասաց… » (ժողովրդական խաղիկ)
- Աթաբեկ Խնկոյան. Աքաղաղն ու կտուրը
- Հովհաննես Թումանյան. Լուսաբացին
- Հովհաննես Թումանյան. Անհաղթ աքլորը
- Հովհաննես Թումանյան. Ծիտը
- Ղազարոս Աղայան. Ծիտը և բազեն
- երաժշտական (պարային) ստեղծագործությունների ցանկ
- Կրթահամալիրի հիմն՝ Անդաստան
- Արև, արև, ե՛կ, ե՛կ
- Արև, արև, դուրս արի
- Խնոցի
- Կաքավի երգը
- Խորոզ
- Գյովնդ
- Թամզարա
- Ծաղկաձորի
- Էջմիածին
Ուսումնական գործունեության ոլորտները՝
Լեզվագործունեություն
Պատումներ, զրույց-քննարկումներ
Հիմնական թեմաները՝
- Ես եմ
- Իմ սիրելի խաղալիքը (տիկնիկը…)
- Իմ ընտանիքը
- Իմ անունը
- Իմ բակը, քաղաքը (գյուղը), երկիրը
- Բերանացի իմանալ ու խաղալ գրական ստեղծագործությունները
Տեխնոլոգիա և մեդիատեխնոլոգիա
Ջրաներկով, գուաշով նկարել իրենց, իրենց տրամադրությունը արտահայտել գույներով, ուրվագծել իր ձեռքը (թաթիկանկար):
Ծանոթանալ Paint նկարչական ծրագրին, հիմնական գործիքներին: Կարող են պատկերների կամ գույների միջոցով ստեղծել իրենց «Օրվա տրամադրությունը» թեմայով նկարներ:
Մաթեմատիկա
Բանավոր համրանք՝
- Հաշվել 1-ից մինչև….(առաջ հաշիվ, հետ հաշիվ):
- Այսօր քանի՞ սովորող կա դասարանում:
- Այսօր քանի՞ աղջիկ կա դասարանում: Այսօր քանի՞ տղա կա դասարանում: Համեմատել (շա՞տ է, թե՞ քիչ):
- Համեմատել երկու աղջիկների: Համեմատել երկու տղաների: Գտնել նմանություններն ու տարբերությունները:
- Հաշվել աթոռները, սեղանները: Համեմատել:
Մարմնամարզություն (խաղային գործունեություն)
Այս շրջանում շատ կարևոր է խաղային գործունեության առկայությունը սովորողի ուսումնական առօրյայում: Առավոտը սկսել դրական տրամադրություն ու համախմբվածություն փոխանցող ազգային խաղերով, ինչպես նաև բակային խաղեր խաղալ:
Նախագծի արդյունքներն ամփոփվում են դասարանական բլոգում:
Աղբյուրը՝ այստեղ
Նախագծի ամփոփումը՝ հղումով։